Skip to main content

Seminar Eén fan per dag

een-fan-per-dag-seminar
iets voor u?
  • In uw organisatie wordt meer geld uitgegeven aan marketing en reclame dan aan het gericht verrassen van klanten.
  • Als gevolg van digitalisering krijg u steeds minder contact met uw klanten.
  • In uw organisatie zijn er regels, werkafspraken en procedures die het lastig maken om klanten belachelijk goed te helpen.
In het kort
  • niveau Postbachelor
  • duur 1 dag
  • studiebelasting 4 uur
  • studiekosten € 225,-
  • startdata
    • 10-11-2017 Ermelo
Bekijk alle startdata en locaties
-inleidng-seminar-een-fan-per-dag

Seminar Eén fan per dag

Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet u weinig op. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met u mee en hebben het beste met u voor. Om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

Tijdens deze seminar laat bestsellerauteur Jos Burgers u op een prikkelende manier zien hoe u daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe u elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als u iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heeft u er gegarandeerd een fan bij!

Praktische informatie
    Doelgroep

    Doelgroep

    Is dit seminar iets voor u? Als u meer dan 3 kruisjes zet, moet u er op 10 november gewoon bij zijn!

    In uw organisatie:

    • wordt meer geld uitgegeven aan marketing en reclame dan aan het gericht verrassen van klanten.
    • krijgt u als gevolg van digitalisering steeds minder contact met uw klanten.
    • heeft u het te druk om écht de tijd te nemen voor onverwachte dingen voor uw klanten.
    • zijn er regels, werkafspraken en procedures die het lastig maken om klanten belachelijk goed te helpen.
    • zeggen managers dat ‘we’ klantgerichter moeten worden, maar doen ze dat zelf niet.
    • is er geen budget voor klantgerichte initiatieven.
    • is elke klant gewoon ook een mens die verrast wil worden.

    Werkvorm

    Werkvorm

    U volgt een interactieve en praktijkgerichte bijeenkomst van twee keer 1,5 uur. Het seminar start om 11 uur en eindigt om 15 uur in Ermelo.

    Studiebelasting

    Studiebelasting

    De Seminar Eén fan per dag bestaat uit twee keer 1,5 uur, onderbroken door een lunch. De voorbereidingstijd is ongeveer 2 uur.

    Studiekosten

    Studiekosten

    De kosten van de Seminar Eén fan per dag zijn: € 225,- (vrij van btw). Dit is exclusief leermiddelen (€ 5,- incl. btw) en arrangementskosten (€ 5,- incl. btw). U ontvangt voor aanvang van de bijeenkomst een factuur.

    U ontvangt van ons de boeken “Eén fan per dag” en “De Wet van Snuf”. De boeken zitten bij de prijs inbegrepen.

    Dilpoma

    Dilpoma

    Na het succesvol afronden van de Seminar Eén fan per dag ontvangt u een bewijs van deelname.

    Staat u bij ons ingeschreven in één van de registers? Dan vermelden wij uw PE-activiteit in het betreffende register. Let op: voor deze seminar worden 3 PE-uren toegekend. Dit is niet voldoende voor het jaar 2017. U zult hiernaast nog een andere PE-activiteit moeten volgen van minimaal 3 PE-uren.

    Resultaat

    Resultaat

    Na afronding van deze seminar heeft u het antwoord gekregen op onderstaande vragen:

    • Hoe zorgt u ervoor dat iedereen één klant per dag ongelofelijk goed helpt?
    • Hoe zorgt u dat uw mensen ook de bevoegdheid hebben om dat te doen? En dat ze het ook zelf willen?
    • Wat moet u zelf doen om het goede voorbeeld te geven?

    Contact

    Contact

    Heeft u vragen over deze seminar? Of kunt u advies gebruiken bij het maken van een keuze? Neem dan vrijblijvend contact op met opleidingsmanager Herman Derks via hderks@avansplus.nl of via 076-5258872.

     

    Programma
    Programma

    Blok 1: Van klanten naar fans

    • De twee routes naar abnormaal tevreden klanten
    • Fans maken in uw dagelijkse routine inbakken
    • De exponentiële kracht van dit principe
    • Zes goede redenen om hiermee aan de slag te gaan

    Blok 2: De gereedschapskist

    • Manieren om klanten te overdonderen
    • Eerste hulp bij klachten. En bij complimenten
    • Benut de momenten van de waarheid!
    • Doe iets met klantvragen waar u van baalt

    Blok 3: Elke medewerker, elke dag, één fan. Dat moet toch kunnen?

    • U kunt in uw eentje het verschil maken
    • Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook!
    • Mogen uw mensen wel echt fans maken?
    • Prioriteit voor meer tijd voor klanten

    Blok 4: Laat u elke dag beter maken

    • Zet door, ook als het een keer tegen zit
    • Hoe rekent u af met weerstand tegen uw plannen?
    • Vraag vaker naar wat u liever niet hoort
    • Beloon uw ambassadeurs (als ze het niet verwachten

    programma-seminar-een-fan-per-dag