Skip to main content

Onze deuren zijn geopend en fysieke lessen zijn gedeeltelijk weer gestart! Kijk hier voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Categorie
Categorieën

Hoe is de bereikbaarheid van de opleidingslocaties?

We streven ernaar om locaties te selecteren die goed bereikbaar zijn met zowel openbaar vervoer als eigen vervoer. Mocht je voor een specifieke opleiding de leslocatie en bereikbaarheid willen weten, neem dan contact met ons op via info@avansplus.nl of via 0900 - 110 10 10.

Bedankt voor je feedback!

Wat houdt een assessment bij Avans+ precies in?

Meer informatie over de verschillende soorten assessments lees je hier.

Bedankt voor je feedback!

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden kun je hier vinden.

Bedankt voor je feedback!

Wat zijn de opleidingskosten?

De opleidingskosten verschillen per opleiding. Je kunt deze terugvinden op de desbetreffende opleidingspagina onder het tabblad studiekosten, bij het onderdeel praktische informatie.

Bedankt voor je feedback!

Wat wordt er verstaan onder arrangementskosten?

Wanneer je bij Avans+ een opleiding gaat volgen, worden naast opleidingskosten in de meeste gevallen ook arrangementskosten in rekening gebracht. Dit is een bijdrage in de kosten die wij maken om onze deelnemers in alle opzichten zo goed mogelijk te faciliteren gedurende het opleidingstraject. Bij sommige opleidingen zijn hierin ook kosten voor lunch/diner voor bijeenkomsten berekend. Mocht je vragen hebben over deze kosten voor jouw specifieke opleiding, dan kun je contact opnemen met de verantwoordelijke opleidingsmanager.

Bedankt voor je feedback!

Wat zijn de betaalmogelijkheden van een opleiding?

De opleiding wordt altijd in één keer gefactureerd. Wil je in termijnen betalen, neem dan contact met ons op via fab@avansplus.nl of via 076-5258833. Houd er rekening mee dat wanneer je de opleiding in termijnen betaalt, dit via automaschie incasso gaat. Overige kosten worden bij de eerste termijn geïncasseerd.

Bedankt voor je feedback!

Wanneer ontvang ik de factuur?

De factuur voor de opleiding ontvang je rond de startdatum van de opleiding.

Bedankt voor je feedback!

Kan ik de opleiding annuleren?

Je hebt 14 dagen bedenktijd, binnen deze 14 dagen kun je je inschrijving kosteloos annuleren via info@avansplus.nl zonder opgaaf van reden. Wil je na deze 14 dagen je inschrijving annuleren, dan gaat dit conform de algemene voorwaarden. Annuleringen kunnen worden doorgegeven via annuleringen@avansplus.nl. Mocht je jouw opleiding willen annuleren terwijl je al bent begonnen met de opleiding, dan is het raadzaam eerst contact op te nemen met de opleidingsmanager.

Bedankt voor je feedback!

Wat zijn de financiële gevolgen wanneer ik tussentijds stop met de opleiding?

Bij een tussentijdse beeindiging van een opleiding dien je de overeengekomen prijs te betalen. De exacte regels vind je in de algemene voorwaarden: https://avansplus.nl/algemene-voorwaarden. Neem altijd eerst contact op met de opleidingsmanager als je tussentijds wilt stoppen.

Bedankt voor je feedback!

Kan ik in termijnen betalen?

Als je in termijnen wilt betalen, kun je dit aangeven bij je inschrijving in het opmerkingenveld. Er wordt dan contact met je opgenomen om hierover afspraken te maken.

Bedankt voor je feedback!