• 09 december 2015
  • Door: Edsco de Heus

Wat is er mooier dan een leverancier die zich echt om een klant bekommert? Die echt naar hem luistert. Niet omdat het moet, maar omdat die leverancier (van een dienst of product) dat heel graag wil. Hier draait customer experience management (CEM) allemaal om. Maar er zijn 4 valkuilen in dit traject. Ontdek ze in de whitepaper van Edsco de Heus, communicatieadviseur van bureau Smidswater.

Lever uw klanten échte toegevoegde waarde

Wilt u weten in hoeverre u er klaar voor bent om uw klanten échte toegevoegde waarde kunt leveren? Neem dan voor een vrijblijvend loopbaanoriëntatiegesprek contact op met Talisa Brouwers, opleidingsmanager van onder andere de Commercieel management opleiding. Bel 076 525 88 27 of mail naar tbrouwers@avansplus.nl.

Ontdek de 4 valkuilen van customer experience management

Download onderstaande whitepaper van Edsco de Heus over de 4 valkuilen van customer experience management.

Download hier de whitepaper:

Pas op voor de 4 valkuilen van customer experience management

Aanhef