Lees hoe Martijn Aerts de opleiding Master of marketing heeft ervaren:

"Na afronding van mijn opleiding Management, Economie en Recht aan Avans Hogeschool, ontstond  in de daarop volgende maanden bij mij een sterke  drang naar het vergaren van meer kennis en het ontwikkelen van andere vaardigheden. Ik ben op zoek gegaan naar een opleidingsprogramma met de juiste balans tussen cijfermatig inzicht enerzijds en de juiste focus voor aspecten als marketing en het innovatieve component van een organisatie anderzijds. Ik wilde mijn visie verbreden en op een hoger niveau kunnen opereren. Leren om meer concreet te zijn, was ook een doel op zich, net als hoofdzaken beter kunnen scheiden van bijzaken. Al deze aspecten kwamen voor mij bij elkaar in deze Master of Marketing.

Goede resultaten direct  in de praktijk
De opleiding heeft me leren onderzoeken en analyseren, wat in de praktijk al voor goede resultaten heeft gezorgd. Mede op basis van mijn input is de organisatie, waar het probleem lag in de alignement van de organisatie, afdelingen meer op elkaar af gaan stemmen.  Het imago moest meer gaan rijmen met de identiteit van het bedrijf en andersom. Ook het onderzoek naar potentiële merkextensies is door de organisatie al deels is geïmplementeerd.

Meer interactie en oprechte interesse
Presenteren vond ik altijd al leuk, maar dankzij deze opleiding ben ik nu in staat om een veel beter onderbouwd verhaal te brengen. Met nuttige tips van de ervaren docenten heb ik dit naar een hoger niveau weten te tillen. Dat geldt ook voor de content die ik voor verschillende media heb geschreven; ik krijg hierop veel meer positieve reacties dan voorheen. Maar het effect van de opleiding is het meest merkbaar tijdens de gesprekken met klanten. Deze verwachten uiteraard een commercieel verhaal. Het meerdaagse seminar Persoonlijk leiderschap heeft me geleerd hoe ik meer interactie kan laten plaatsvinden en hoe ik mijn oprechte interesse beter kan tonen. Authenticiteit is voor mij nog belangrijker geworden, zowel zakelijk als privé.

Woorden als authenticiteit, professioneel en beargumenteren typeren voor mij deze opleiding Master of marketing."